2022-2023 оқу жылында мектептің басым бағыттағы міндеті мен мақсаттарын жүзеге асыруда төмендегі басымдықтарды негізге алады:
Білім мазмұны жаңартылған бастауыш, негізгі және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті мемлекеттік стандартын, оқу бағдарламаларын әзірлеу «Мәңгілік ел» құндылықтарына бағдарлануымен жүзеге асырылды. Біріккен Ұлттар Ұйымының 2030 жылға дейінгі Орнықты даму мақсаттарына қол жеткізу, оның ішінде жалпыға бірдей қамту және әділ сапалы білім беруді қамтамасыз ету және барлық адамдар үшін өмір бойы оқу мүмкіндігін көтермелеу бойынша міндеттемелерді өзіне алды. Оған қол жеткізу үшін әлемде білім беруді дамытудың негізгі бағыттары анықталды: мектепалды даярлықты қамтамасыз ету, жаңартылған білім беру мазмұны бойынша білім беру моделі, білім алушылардың ХХІ ғасыр дағдыларын дамыту, сапалы білімге қол жеткізу. Аталған бағыттар қазақстандық білім беру жүйесі үшін де басым бағыт болып табылады. Тиісті мақсаттар 2020-2025 жылдарға арналған БҒДМЖ белгіленген.
Осы бағыттар бойынша мақсаттарды іске асыру үшін мынадай міндеттер анықталды:
1. Педагог мамандығының жоғары мәртебесін қамтамасыз ету, педагогикалық білімді жаңғырту;
2. Қалалық және ауылдық мектептер, өңірлер, оқу орындары, білім алушылар арасындағы білім беру сапасының алшақтығын қысқарту;
4. Өздік практикалар негізінде білім алушылардың, педагогтердің және білім беру ұйымдарының сапасын бағалаудың жаңартылған жүйесін енгізу;
5. Экономиканың қажеттіліктері мен өңірлік ерекшеліктеріне сәйкес оқытудың, кәсіптік даярлаудың сабақтастығы мен үздіксіздігін қамтамасыз ету;
6. Білім алушылардың зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету;
Қазіргі заманғы білім берудің негізгі үрдісі білім беру сапасын арттыруды қамтамасыз ету және оқытуда жаңа технологияларды пайдалану үшін қосымша ресурс ретінде оқыту процесінде қашықтан оқыту технологияларын пайдалану болып табылады.
Қашықтан білім беру технологиялары бойынша білім алу «Білім туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабының 5-1) тармақшасына сәйкес бекітілген Орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарына сәйкес жүзеге асырылады.
Оқушылардың білім деңгейін және МӘБ жұмыстарын талдау:
I.БӨЛІМ Педагогикалық-ұйымдастырушы іс-шаралар
1.1. Жұмыс тәртібінің мектеп Жарғысына сәйкес болуы.
1.2. Мектептің айлық, апталық жұмыстары.
1.3. Басқару қызметінің бағдарламасы.
1.4. Денсаулық сақтау ортаны ұйымдастыру: медициналық кабинетінің, спорт залының, асхана жұмысының режимі.
1.5. Мектептің-материалдық базасын нығайту.
II. БӨЛІМ Білім беру үдерісін ұйымдастыру
2.1. 2022-2023 оқу жылына мектептік жүйелік жоспары.
2.2. Оқу жоспарлары.
2.3. Педагогикалық кеңестер.
2.4. Директордың жанындағы кеңестер.
2.5. Жаппай біліммен қамтуды ұйымдастыру. Үйде оқыту.
2.6. «Талапкер» ОМҒБ жұмыстарын ұйымдастыру.
2.7. «Тіл туралы» Заңды орындауды ұйымдастыру.
2.8. Жаңартылған білім мазмұнына көшуді ұйымдастыру.
2.9 Дебат қозғалысы бойынша жұмыстарды ұйымдастыру
2.10. Интеллектуалдық марафон.
III. БӨЛІМ Оқу-тәрбие жұмысының сапасын мектепішілік бақылау
3.1. Оқушылардың білімін, біліктілігін, қабілеттерін бақылау.
3.2. Оқу пәндерінің берілу сапасын бақылау.
3.3. Сыныптық-жалпылама бақылау.
3.4. Тақырыптық-жалпылама бақылау.
3.5. Тікелей бақылау.
3.6. Құжаттарды жүргізуге бақылау. Оқушылардың жеке істерін тексеру.
3.7. Дәптерлерді жүргізуді бақылау.
3.8. Пәндік кабинеттердің сәйкестігін бақылау.
3.9. Электрондық журналдар/Kundelik.kz тексеру.
3.10 OnlineMektep – BilimLand пайдалану.
3.11 Қорытынды аттестаттауға дайындықтың ұйымдастырылуын бақылау.
IV. БӨЛІМ Мектептің әдістемелік қызметінің жүйесі.
Педагог кадрлармен жұмысты ұйымдастыру.
4.1. Әдістемелік кеңестер.
4.2. Әдістемелік кабинеттің циклограммасы.
4.3. Мектептің әдістемелік жұмыс жоспары.
4.4. Мектептің МӘБ жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру.
4.5. Аттестаттау және біліктілік деңгейін арттыру бойынша жұмыстарды жоспарлау.
4.6. Педагог қызметкерлердің біліктілігін курстар арқылы жоғарлату бойынша ұйымдастыру.
4.7. Аттестаттау комиссиясы мен сараптау тобының жұмысын ұйымдастыру.
4.8. Мектептің үздік мұғалімдерінің озық педагогикалық жұмыстарын тарату бойынша жұмысты ұйымдастыру.
4.9. Жас маман мектебі жұмысын ұйымдастыру.
4.10. Шығармашылық топтағы, инновациялық топтағы мұғалімдердің жұмысын ұйымдастыру.
V. БӨЛІМ Оқушылармен тәрбие жұмысын жүргізу жүйесі.
Ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру.
ҚОСЫМША.
Мектеп кітапханасының жұмыс жоспары.
Мектеп психологі қызметінің жұмыс жоспары.
Мектептің әлеуметтік педагогінің жұмыс жоспары.
Мұғалім-логопедтің жұмыс жоспары.
БАСШЫЛЫҚҚА АЛЫНАТЫН ҚҰЖАТТАР:
Бастауыш сыныптар бойынша:
• Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары («Өзін-өзі тану» пәні бойынша 2016 жылғы 8 сәуірдегі № 266 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Бастауыш білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2018 жылғы 10 мамырдағы № 199 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
«Цифрлық сауаттылық» пәнін оқыту Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің жаңа мазмұны бойынша 2020ж.05.05.№182 бұйрығы бойынша жүргізіледі.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 12 қазандағы № 564 бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидалары;
5- 9-сыныптарда білім беру процесі:
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты;
2017ж.25 қазандағы №545 бұйрығымен бекітілген бағдарлама негізінде жүзеге асырылады.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2018 жылғы 4 қыркүйектегі № 441 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары (2019 жылғы 15 мамырдағы № 205 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2017 жылғы 25 қазандағы № 545 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу жоспарлары (2017 жылғы 3 сәуірдегі № 352 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2019 жылғы 7 наурыздағы № 105 бұйрықпен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (2014 жылғы 15 шілдедегі № 281 бұйрықпен «Зайырлылық және дінтану негіздері» пәні бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізілген);
«Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, құралдардың және басқа да қосымша әдебиеттердің, оның ішінде электрондық жеткізгіштерінің тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 17 мамырдағы № 217 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 12 қазандағы № 564 бұйрығымен бекітілген Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидалары;
«ҚР Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ҚР Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 26 шілдедегі № 334 бұйрығы негізінде жүзеге асырылады. Сондай-ақ, 2021-2022 оқу жылында Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы
10-11-сыныптарда білім беру:
Оқу жоспары Қазақстан Республикасы денсаулық сақтау Министрлігінің 2017 жылғы 16 тамыздағы №611 бұйрығымен бекітілген «Білім беру объектілеріне қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидаларын және 2020-2021 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін мектептерде оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хат басшылыққа алына отырып жасалынды.
10-11-сыныптарда оқу процесі Білім және ғылым министрінің 2019ж. 7наурыздағы №105 бұйрығымен бекітілген Ұзақ мерзімді жоспары негізінде жүзеге асырылу көзделді.
Бағыттары |
Бақылау сұрақтары |
Бақылау мақсаты |
Бақылау нысаны |
Бақылаудың түрі |
Бақылаудың әдісі |
Жауапты |
Қорытынды қаралым |
Т А М Ы З |
|||||||
ОТҮ ұйымдастыру жағдайын бақылау
|
1.Мектептің оқу жылына дайындығы |
Мектептің материалдық-техникалық, ұйымдастыру жағдайының өрт қауіпсіздігі, санитарлық-эпидемиологиялық тәртіп талаптарына сәйкестігін бағалау |
Ғимараттың инженерлік инфрақұрылымы, территориясы, мектеп құжаттары |
Жаңа оқу жылына мектептің комиссиялық дайындығы |
Мектеп ғимараты оқу бөлмелерінің дайындығы, құжаттардың зерделенуі |
Қабылдау комиссиясы, мектеп басшысы Айтжанова А.С. |
Мектепті қабылдау актісі |
2. Сыныптарды топтастыру |
ҚР «Білім туралы Заңының, Оқушыларды мектепке қабылдау ережесінің сақталуы |
Оқушылардың құжаттары |
Шолу |
Құжаттарды талдау |
Іс жүргізуші Серікбай М.Б. Сулейменова Қ Д |
Қабылдау туралы бұйрық |
|
3.Сабақ кестесін жасау |
Сабақ кестесінің СанПиН ережесіне сәйкес құрылуы |
Сабақ кестесі |
Тақырыптық |
Сабақ кестесінің талдауы |
Оқу-тәрбие жұмысының орынбасарлары Ахметова М.А Сулейменова Қ Д |
Мектеп басшысының бекітуі |
|
4. Жалпымектептік жоспарлар
|
Білім беру процесін сапалы ұйымдастыру |
Педагогикалық кеңес |
Шолу, талдау |
Жоспарлар |
Мектеп әкімшілігі Педагог-психолог Әлеуметтік педагог Мұғалім-логопед Кітапханашы |
Мектеп басшысының бекітуі |
|
|
4. Мұғалімдердің жүктемесі. Фаворитпен жұмыс |
Білім беру процесін қамтамасыз ету және ұйымдастыру |
ТОЖ сәйкес жүктемелерді бөлу, еңбек өтілі мен санатын нақтылау |
Жалпы |
Талдау, бөлу |
Айтжанова А.С. Ахметова М.А. Шаяхметова Ж.Б Сулейменова К.Д Дүйсенбай Г.А Ризабек М Рамазанова Б.Е Кадирбердиева А.Б. |
Тарификация |
Педагог кадрлардың жұмысын бақылау |
1. Мұғалімдердің білім жетілдіруі |
Білім жетілдіру дайындығынан өтуі қажет мұғалімдерді анықтап, тізімін жасау, жұмыс жоспарын бекіту |
Кәсіптік дайындық деңгейі |
Алдын ала |
Мұғалімдермен кеңесу |
Ғылыми әдістеме меңгерушісі Шаяхметова Ж.Б |
Әдістемелік отырыста |
2. Әкімшіліктің, мұғалімдердің аттестаттаудан өтуі |
Санатын бекітуді қажет ететін педагогтар тізімін нақтылау |
Педагогтардың біліктілігі деңгейі |
Алдын-ала |
Әңгімелесу |
Ғылыми-әдістемелік жұмыс б/ша орынбасары Шаяхметова Ж.Б |
Тізім |
|
ОТҮ және ұйымдастыру жағдайын бақылау |
1.Оқушылардың оқулықпен қамтылуы |
ҚР «Білім туралы» Заңының орындалуы. Жаңа оқу жылына кітапхана қорынан оқулықтармен қамтамасыз етілу жағдайының талдауы |
Кітапхана қоры |
Шолу |
Оқулықтарды алу туралы есеп |
Кітапханашы |
Есеп |
Жаппай оқытуды бақылау |
«Мектепке жол акциясын» ұйымдастыру |
Республикалық айлығын жүзеге асыру |
Педагогикалық кеңес |
Көмек көрсету |
Демеушілерді тарту |
Мустафаева Д.А. |
Хаттама |
Қ Ы Р К Ү Й Е К |
|||||||
Мектеп құжаттарын бақылау
Күнделік KZ |
1.Оқушылардың жеке дара мәліметтерімен жұмыс |
Сынып жетекшілердің оқушылардың іс-қағаздарын дұрыс жауапты толтыру. Алфавиттік кітаптың толтырылуы |
5-11 сынып оқушыларының іс -қағаздары, алфавиттік кітап |
тақырыптық |
Іс-қағаздарын, алфавиттік кітап |
Іс-қағазын жүргізуші Серікбай М.Б. |
Бұйрық. |
2. Сынып жетекшілердің Күнделік KZ толтырудағы тәртіп ережесін сақтауын бақылау |
Сынып жетекшілердің электронды журналды толтыру рәсімін сақтауы. |
0-11сынып Күнделік KZ журналдары |
фронталды |
Күнделік KZэлектронды журнал тексеру |
Басшы Айтжанова А.С. Мадиярова З.Ш |
Қорытындысын басшы алдындағы кеңесте қарау |
|
ҰББМБ (НОБД) |
Уақытында толтырылуын қадағалау |
Қазақстан Республикасының білім беру аумағындағы заңнамаларының орындалуын бақылауды жүзеге асыру |
0,1-11-сыныптар |
Жаппай |
Базаның толтырылуын қадағалау |
Басшы Айтжанова А.С. Қайролла Ж.А. |
Үнемі бақылау |
Білім мазмұнының мемлекеттік білім беру стандарты талаптарының орындалуын бақылау |
1. ОТҮ жоспарлау: а) білім беру бағдарламасын игерудегі оқушылардың МББС-мен сәйкес білім алу құқығын сапалы іске асырудағы педагогтардың іс-әрекетін бақылау; б) Сынып жетекшілерінің сыныптағы тәрбие үрдісін жоспарлауын тексеру |
1) пәндер бойынша және таңдау бойынша курстардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарлардың құрылу сапасын анықтау. 2) сынып жетекшілерінің қойылған мақсатқа жетудегі әрекетін үйлестіруді қамтамасыз ету |
Тақырыптық жоспарлау, жұмыс бағдарламалары, сынып жетекшілерінің тәрбиелік жоспарлары |
Тақырыптық |
Жұмыс бағдарламаларын, сынып жетекшілерінің тәрбие жоспарларын тексеру. |
Оқу-тәрбие жұмысы бойынша орынбасарлары Мадиярова З.Ш, Мектептік әдістемелік бірлестік жетекшілері |
Хаттама. Әдістемелік бірлестік отырыстарында қарау. |
ОТҮ және ұйымдастыру жағдайын бақылау |
1.Санитарлық-тазалық талаптарын орындаудағы шаруашылық меңгерушісі, медбике,сынып жетекшілері |
Кезекші сыныптардың оқытылуына байланысты СанПИ ережесінің сақталуы |
Кезекші сыныптардың тізімін нормативтік құжаттардың ұйымдастырыуы |
Шолу |
Әр құжаттардың Реттілігін тексеру |
Басшы, мейірбике |
Ақпараттық анықтама |
2. Оқыту кезеңін ұйымдастыруда қауіпсіздік жағдайын жасау, ӨҚҚ, ҚТ сақтау бойынша педагогтардың әрекетін бақылау. |
Еңбек қорғау бойынша құжат |
Шолу |
ОТ бойынша құжатты тексеру |
Басшының шаруашылық жөніндегі орынбасары Алибаев М.С. Абдулоев Б. К. Алипов Е.И. |
Бұйрық анықтама, . Тексеріс қорытындысы басшы алдындағы кеңесте қаралады |
||
|
1.Қазақстан халықтарының тілдері онкүндігі (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
2. Педагог-психологтердің онкүндігі |
Оқытудың білім беру, тәрбиелеу және дамыту функцияларын жүзеге асыру |
МӘБ |
Жалпымектептік |
Іс-шаралар |
МӘБ жетекшілері. Пән мұғалімдері |
Есеп. ӘК хаттамасы |
Оқушылардың оқу нәтижесі мониторингісі |
1. Өткен оқу жылындағы оқыту нәтижесі, сынама білім кесіндісі |
Мемлекеттік білім беру стандарты талаптарының орындалу деңгейін айқындау. |
5, 10 сын. |
Тақырыптық |
Барлық пәндерден бақылау кесіндісі мен тестік жұмыстар алу. |
Басшының ОТҮ бойынша орынбасары Ахметова М.А. Дүйсенбай Г.А. |
Ақпараттық анықтама. Басшының алдындағы отырысында қаралады. |
Қорытынды мемлекеттік аттестаттауға дайындықты бақылау |
Мемлекеттік қорытынды аттестаттауға дайындық деңгейін байқау. |
ҰБТ-ға дайындық бойынша материалдар мен оқу әдебиеті банкін құрастыру. 11-сынып оқушыларының үлгерімі мен сабаққа қатысуын бақылау |
Тақырыптық жоспарлау, жұмыс жоспарлары. |
Тақырыптық |
Мұғалімдермен кеңесу |
Оқу ісінің меңгерушісі Ахметова М.А. 11сыныптың сынып жетекшісі Примова А.У. Кузербаева Г.И. |
Ақпараттық анықтама. Кесте |
Қ А З А Н |
|||||||
Мектеп құжаттарын бақылау |
1.Мұғалімдердің мектеп құжатын рәсімдеудегі талаптарды орындауын тексеру.(оқушылардың іс қағаздары) |
Пән мұғалімдерінің іс қағаз толтырудағы бірыңғай талаптарын сақтауы. |
Оқушылардың іс қағаздарын тексеру |
Алдын-ала шолу |
Сыныптың іс қағаздары |
Басшының ОТҮ бойынша орынбасары Ахметова М.А. Дүйсенбай Г.А. |
Анықтама Директор жанындағы кеңесте |
Оқу пәндерінің оқытылу жағдайын, мемлекеттік жалпы білім беру стандарты талаптарының орындалуын бақылау
|
1.Жас мамандардың жұмыс барысын тексеру. 2. Қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің оқытылуы
|
Жас мамандарға әдістемелік көмек көрсету және кәсіби деңгейін бақылау, сабақта қолданылатын әдістерін іріктеу
|
Жас мамандар
|
Жекелей
Жалпы
|
Сабақтарға қатысу, құжаттарын қарау.
|
Ғылыми-әдістемелік жұмыс б/ша орынбасары Шаяхметова Ж.Б |
Анықтама |
Мектепалды даярлық, 1,5,10 сыныптардың бейімделу кезеңі. |
Оқушылардың жаңа әлеуметтік педагогикалық жағдайға бейімделуі. |
Пән мұғалімдерінің іс-әрекеті |
Жалпы сыныптық |
Сабақтарға қатысу, сынып жетекшілер жұмысының сараптамасы . |
Мектеп басшысы Айтжанова А.С. Сулейменова Қ.Д. тәрбие меңгерушісі Мадиярова З.Ш, педагог-психолог Дүйсенбай Г.А пән мұғалімдері |
Анықтама,Тексеріс нәтижесін пед.кеңесте қарау. |
|
Әлеуметтік педагогтар онкүндігі |
Оқытудың білім беру, тәрбиелеу және дамыту функцияларын жүзеге асыру |
МӘБ |
Жалпымектептік |
Іс-шаралар |
МӘБ жетекшілері. Пән мұғалімдері |
Есеп. |
|
Күнделік KZ |
2. Сынып жетекшілердің Күнделік KZ толтырудағы тәртіп ережесін сақтауын бақылау |
Сынып жетекшілердің электронды журналды толтыру рәсімін сақтауы. |
Ағылшын тілі, информатика, көркем еңбек пәндерінің бөлінудегі сапасы |
фронталды |
Күнделік KZэлектронды журнал тексеру |
Мадиярова З.Ш |
Анықтама. |
Қорытынды мемлекеттік аттестацияға дайындықты бақылау |
ҰБТ-ға дайындық бойынша нұсқаулықпен танысу. Кеңес беру кестесін құру. Тестілеу нәтижесін талдау |
Кіріс бақылау материалдары бойынша қорытынды мемлекеттік аттестацияға дайындық деңгейін бақылау
|
11-сыныптың білім-білік дағдыларын кіріс бақылауын талдау |
Алдын-ала |
Пән мұғалімдері, ата-аналармен кеңесу |
Басшы Айтжанова А.С. ОТЖО орынбасары Ахметова М.А. |
Анықтама |
ОТҮ ұйымдастыру жағдайын бақылау |
1.Мектеп пен пән кабинеттерінің өрт қауіпсіздік ережесінің сақталуын бақылау . 2. Төтенше жағдай кезіндегі мұғалімдер мен оқушылардың іс-әрекеті. |
ОТҮ ұйымдастыру барысындағы өрт қауіпсіздігі талаптарының сақталуын бақылау, төтенше жағдай кезіндегі педагогтар мен оқушылардың сақтану дағдыларын меңгеру деңгейін бақылау
|
Төтенше жағдайдағы сақтану дағдылары |
Тақырыптық |
Құжаттарды талдау, оқу дабылы |
Басшының шаруашылық орынбасары Абдулоев Б.К және Алипов Е.И |
Ақпараттық анықтама |
Әдістемелік жұмысты бақылау |
Әдістемелік кеңестің жоспары бойынша пәндік апталықтардың ұйымдастырылуы. |
Пән апталықтарының оқушылардың пәнге деген қызығушылығын дамытуға, білім беру деңгейін көтеруге, өздігінен білім алуды және оқушылардың шығармашылығын дамытуға әсері. |
Әдістемелік кеңестің жұмысы |
Тақырыптық |
Сабақтарға және сыныптан тыс іс-шараларға қатысу. |
бірлестік жетекшісі, пән мұғалімдері |
Талдау. ӘК хаттамасы |
Қ А Р А Ш А |
|||||||
Мектеп құжаттарын бақылау |
1.Пән мұғалімдерінің БЖБ, ТЖБ жұмыс дәптерлерін жүргізудегі талапты сақтауын тексеру. |
Жұмыс дәптерлерінің/ жұмыстарының сыныптағы оқушы санына сәйкестігі; БЖБ,ТЖБ жұмыстарының саны ӘНХ-тағы нұсқауға сәйкестігі; Жұмыстар тест спецификациясына сай құрылған; Ұпай сандарының нақты қойылуы. Кемшіліктер мен ұсыныстар. Оларды болдырмау жолдары. |
Жұмыс дәптерлері |
Бақылау-бағалау |
Оқушылардың жұмыс дәптерлерін тексеру. |
Бірлестік жетекшілері |
Анықтама |
2. Мұғалімдердің мектеп құжатын рәсімдеудегі талапты орындауы (күнделік) |
Сабақ жоспарларының жұмыс бағдарламаларына сәйкестігі, пән мұғалімдерінің «Күнделік KZ толтыру, жүргізу ережесі» талаптарын орындау |
Тексеру |
фронталды |
Сынып журналдары
Оқушы күнделігі |
Ахметова М.А. |
Анықтама. |
|
Жаппай оқытуды бақылау |
1.Информатика пәнін оқыту. .Математика пәнінің берілуі.1-4 сыныптар 2.Ағылшын,тарих пәндерінің берілуі |
Пәнді оқыту үрдісіндегі электронды оқытумен байланыстыру. |
Мұғалімнің ой -бөлісуі Әдіс .отырыста |
Тақырыптық
Тақырыптық |
Әңгімелесу, құжаттарды тексеру
Сабақ беру |
Пән мұғалімдері |
Ақпаратты анықтама.
Әдістемелік отырыста |
Педагог кадрлардың жұмысын бақылау |
1. Аттестатталушы мүғалімдердің жұмысын ұйымдастыру |
Аттестатталушы мүғалімдердің жұмысын талдау |
Жеке жұмыс |
Тақырыптық |
Сабаққа қатысу, құжаттарын талдау, әңгімелесу |
Шаяхметова Ж.Б. |
Нәтижесін әдістемелік отырыста қарау |
2. Педагогтардың өздік даму тақырыбы бойынша жұмысын тексеру 3.Іс-тәжірибе тарату |
Педагогтардың өздік даму тақырыбын іс жүзінде іске асыруы
Инновациялық педагогикалық іс-тәжірибелері таратылатын мұғалімдерді мектепішілік деңгейге ұсыну |
Педагогтардың өздік даму тақырыбы бойынша жұмысын Ұсынылатын мұғалімдер |
Тақырыптық
Тақырыптық |
Сабаққа қатысу, әңгімелесу
Сабаққа қатысу, әңгімелесу |
Шаяхметова Ж.Б ӘБ жетекшілері |
Нәтижесін ӘБ отырысында қарау
Әдістемелік отырысында |
|
Қорытынды мемлекеттік аттестацияға дайындықты бақылау |
1.Аралық бақылаудың қорытынды мониторингісі |
Мұғалімдердің пән бойынша дағдыларын қалыптастыру бойынша жұмысын талдау |
9, 11-сынып оқушылары |
Бақылау-бағалау |
Тест жұмыстарын талдау |
Ахметова М.А Дүйсенбай Г.А. |
Анықтама |
Білім-білік дағдыларын бақылау |
1. Сынып жетекшілерінің оқушылармен жұмысы бойынша іс-әрекетін тексеру 2.Мектепішілік олимпиада қорытындысы. 3.Логопедтер онкүндігі |
Оқушылардың мектеп өміріне көңілдері толу деңгейін бағалау
Дарынды оқушылармен жұмыс деңгейі. |
5-11-сыныптар
8-11-сыныптар |
Тақырыптық
Жекелей |
Сауалнамалау, әңгімелесуді талдау
Бақылау жұмыстары |
Ахметова М.А. Дүйсенбай Г.А. |
Хаттама |
Lesson Study бақылау тобының жұмысын ұйымдастыру |
Оқушының білім әлеуетін анықтау және жүзеге асыру, жеке тұлғаның жан-жақты даму динамикасын бақылау;
|
2 «Ә», 5 «А» сыныптары |
Бақылау |
Сабаққа қатысу, құжаттарын талдау, әңгімелесу |
Шаяхметова Ж.Б. Сулейменова К.Д. |
Нәтижесін әдістемелік отырыста қарау |
|
Әдістемелік жұмыс |
Логопедтер онкүндігі |
Оқытудың білім беру, тәрбиелеу және дамыту функцияларын жүзеге асыру |
МӘБ |
Жалпымектептік |
Іс-шаралар |
МӘБ жетекшілері. Пән мұғалімдері |
Есеп. |
Ж Е Л Т О Қ С А Н |
|||||||
Мектеп құжаттарын бақылау |
Күнделік KZ |
2. Сынып жетекшілердің Күнделік KZ толтырудағы тәртіп ережесін сақтауын бақылау |
Сынып жетекшілердің электронды журналды толтыру рәсімін сақтауы. |
Ағылшын тілі, информатика, көркем еңбек пәндерінің бөлінудегі сапасы |
фронталды |
Күнделік KZэлектронды журнал тексеру |
Мадиярова З.Ш |
ОТҮ ұйымдастыру жағдайын бақылау |
1.Биология, география пәндерінің берілу жағдайын бақылау 2.1-4,5-7 сыныптардың оқу жылдамдығы |
Оқушыларға білім берудегі әдіс –тәсілді байқау
Оқу-жазу,сауатты оқу машығын тексеру. Мұғалімдердің әдіс-тәсілін байқау. |
ОТҮ жағдайы
5-7 сыныптар
Пән мұғалімдері |
Жекелей
Тақырыптық
Тақырыптық |
Әңгімелесу, Сабаққа отыру
Тексеру
Сабаққа қатысу,кеңесу |
Бірлестік жетекшілері Мектеп әкімшілігі
|
Анықтама. |
4. Кабинетті дамыту бойынша педагогтардың іс-әрекетін тексеру: оқу-көрнекі құралдардың сақталуы, дидактикалық, үлестірмелі материалдардың жиынтығы |
Оқу кабинеттерінің оқу-материалдық базасы |
Оқу кабинеттері |
Фронтальдық |
талдау |
Мектеп әкімшілігі |
Анықтама. |
|
Оқушылардың оқу нәтижесі мониторингісі |
1.Оқушылардың бірінші жартыжылдық соңындағы ағымды аттестациясы |
Оқушылардың пәндер бойынша оқылым және білім сапасы деңгейін бағалау. Бірінші жартыжылдық соңындағы қорытынды үлгерім талдауы |
5-11 сыныптар оқушылары |
Бақылау-бағалау |
тестілеу, бақылау жұмыстары, эссе. |
Ахметова М.А. Дүйсенбай Г.А. |
Анықтама. |
«Үздік аттестат», «Алтын белгіге» үміткерлердің құжаттары мен білім сапасына сынама бақылау жұмыстарын алу |
білім бағдарламаларының және мемлекеттік білім стандарттарының орындалу барысы мен сапасы; оқушылардың білім, білік және дағдыларының сапасы;
|
9,11-сынып |
Бақылау-бағалау |
тестілеу, бақылау жұмыстары, эссе. |
Ахметова М.А. Дүйсенбай Г.А.
|
Анықтама. |
|
Білім мазмұнының мемлекеттік білім беру стандарты талаптарының орындалуын бақылау |
1. Педагогтардың бағдарламалық материалдың оқу жоспарына сәйкес өтілуін қамтамасыз ету жұмыстарын тексеру |
Пән бойынша білім беру бағдарламасының өтілуін тексеру |
5-11 сынып Күнделік KZ журналдары |
Жекелей |
Құжаттарды тексеру |
Басшының ОТЖ орынбасары Ахметова М.А Шаяхметова Ж.Б ӘБ жетекшісі |
Анықтама Оқу -тәрбие меңгерушісі кеңесі |
Аралық және қорытынды мемлекеттік аттестацияға дайындықты бақылау |
1. Оқушылардың қорытынды мемлекеттік аттестацияға дайындық деңгейі |
Математика мұғалімдерінің тест шығару дағдыларын қалыптастыру бойынша жұмыстарын талдау (9- 11 сын) |
9, 11-сынып оқушылары |
Бақылау-бағалау |
Диагностикалық жұмыстар |
Пән мұғалімдері |
Анықтама Оқу меңгеруші кеңесі |
Әдістемелік жұмысты бақылау |
Көркем еңбек онкүндігі; Тарих пәндерінің онкүндігі |
Педагогтардың әдістемелік жұмысын зерделеу |
Пед.ұжымның әдістемелік жұмысы |
Тақырыптық |
Апталықты талдау, педагогтармен әңгімелесу |
Әдістемелік жетекшілері |
Анықтама |
Қ А Ң Т А Р |
|||||||
Мектеп құжаттарын бақылау |
1. Педагогтардың электрондық журналын рәсімдеуде талаптардың сақталуы бойынша іс-әрекетін тексеру |
1 жартыжылдық бойынша бағалаудың әділдігін және мәлімделген сынақтардың өткізілуін талдау |
Күнделік KZ журналдары |
Тақырыптық |
Құжаттарды тексеру |
Ахметова М.А Дүйсенбай Г.А. |
Анықтама. |
2. Педагогтардың жиынтық бағалау дәптерлерін рәсімдеуге қойылатын талаптардың сақталуын тексеру |
Жұмыстардың орындалуының дескриптор талаптарына сәйкестігін бақылау |
БЖБ, ТЖБ дәптерлері
|
Бақылау-бағалау
|
Жиынтық бағалау дәптерлерін тексеру |
Сулейменова К.Д., Ахметова М.А Шаяхметова Ж.Б ӘБ жетекшісі |
Анықтама. |
|
ОТҮ ұйымдастыру жағдайын бақылау |
1. Мектеп кітапханасы жұмысы. «Оқуға құштар мектеп» жобасын жүзеге асыру
2.Математика,физика пәндерінің берілуі |
Әдістемелік және тақырыптық көрмелер ұйымдастыру
Мұғалімдердің сабақ беру деңгейі мен сапасы. Пән мұғалімдерінің жұмыс істеу тәсілдері
Сабақ берудегі әдіс-тәсілдердің тиімділігі |
Мектеп кітапханасы.
Жұмыс бағдарламалары,журналдағы баға. Көрнекілік қоры,қолдануы |
Жекелей
Жекелей
Жекелей
|
Кітапхана меңгерушісімен сұхбат, құжаттарды зерделеу
Сабаққа қатысу
|
Мектеп кітапханашысы Сагадиева Д. К.
Ахметова М.А Шаяхметова Ж.Б ӘБ жетекшісі |
Анықтама.
Бақылау парағы |
Жаппай оқытуды бақылау |
1.Оқушылардың сабаққа қатысуы |
Оқушылардың 1 жартыжылдық қорытындысы бойынша оқушылардың сабақ босату динамикасын айқындау. Сабақ босату себептерін талдау |
Сынып жетекшілері есебі |
Тақырыптық |
Оқушыларды белгілеу дәптері |
Мадиярова З.Ш
|
Анықтама. |
Білім мазмұнының мемлекеттік білім беру стандарты талаптарының орындалуын бақылау |
Оқушылардың қазақ тілінен негізгі білім- біліктілік дағдыларының қалыптасуы
1,4сынып оқшыларының білім-білік дағдыларының қалыптасу деңгейі |
Пән бойынша білім мазмұнындағы мемлекеттік білім беру стандарты талаптарының орындалу деңгейін бағалау Пән мұғалімдерінің оқыту-педагогикалық іс-әрекетін зерделеу
Оқушылардың стандартты меңгеруі, білім негіздері. |
Оқушылардың ағымдағы үлгерімі, жұмыс дәптерлері, жұмыс бағдарламалары,
|
Жекелей, пәндік
Жекелей |
Сабаққа қатысу, оқушыларды тестілеу, мұғалімдермен әңгімелесу, жұмыс бағдарламаларын талдау Бағдарламаның орындалуы |
Пән мұғалімдері |
Анықтама.
|
Педагог кадрлардың жұмысын бақылау |
1.Жас мамандардың жұмысы нәтижесі мен сапасын бағалау
2. Бастауыш сыныптар онкүндігі |
Жас мамандардың жұмысы нәтижесі мен сапасы деңгейін бағалау. Әдістемелік көмек көрсету
Пән апталығының оқушылардың пәнге деген қызығушылығын оятуы,тереңдетуі. |
Педагогтардың кәсіби іс-әрекеті
Әдістемелік жұмыс деңгейі |
Бақылау-бағалау
Бақылау |
Сабаққа қатысу, әңгімелесу, «Жас мамандар мектебі» жоспарын тексеру
Сабақтан тыс іс-шараларға қатысу
|
Бірлестік жетекшілері |
Анықтама |
А Қ П А Н |
|||||||
Мектеп құжаттарын бақылау |
1.Педагогтардың күнделікті сабақ жоспарын жазуын тексеру қорытындысы |
Педагогтардың күнделікті сабақ жоспарының талапқа сай болуын байқау
|
Күнтделікті сабақ жоспары
|
Тақырыптық
|
Күнделікті сабақ жоспары
|
Бірлестік жетекшілері
|
Анықтама |
Әдістемелік жұмысты бақылау |
1. Бастауыш сыныптар, Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің оқытылуы 2. Информатика мұғалімінің оқыту үрдісін ұйымдастыруда кабинетте қауіпсіздік техникасын сақтауын тексеру |
Оқушылармен ҚТ нұсқаулығын өткізу және оны орындауды бақылау |
ОТҮ жағдайы |
Жалпы |
Әңгіме, құжат тексеру |
ӨҚ жауапкершілік басшысы |
Ақпараттық анықтама |
Мектеп кітапханашыларының онкүндігі |
Оқытудың білім беру, тәрбиелеу және дамыту функцияларын жүзеге асыру |
МӘБ |
Жалпымектептік |
Іс-шаралар |
МӘБ жетекшілері. Пән мұғалімдері |
Есеп. |
|
Педагог кадрлардың жұмысын бақылау |
Педагогтың психологтық-педагогикалық құзыреттілігі |
Мектеп педагогтарының психологтық-педагогикалық құзыреттілігі деңгейін зерделеу |
Мұғалім құзіреттілігі |
Тақырыптық |
Әлеуметтік зерделеу |
Мектеп психологі Дуйсенбай Г.А |
Анықтама. |
Қорытынды мемлекеттік аттестацияға дайындықты бақылау |
Оқушылардың Мемлекеттік қорытынды аттестаттауға дайындық деңгейі |
Пән мұғалімдерінің ҰБТ-ға дайындық бойынша жұмыстарын талдау |
11-сынып оқушылары |
Бақылау-бағалау |
Диагностикалық жұмысты талдау, сабаққа қатысу |
Мектеп әкімшілігі |
Анықтама. |
Білім мазмұнының мемлекеттік білім беру стандарты талаптарының орындалуын бақылау |
1.Оқушылардың ағылшын тілі бойынша негізгі білім-біліктілік дағдыларының қалыптасуы
2.3сынып оқушыларының стандартты меңгеруі |
Пән бойынша білім мазмұнындағы мемлекеттік білім беру стандарты талаптарының орындалу деңгейін бағалау Ағылшын тілі мұғалімінің оқыту-педагогикалық іс-әрекетін зерделеу Пәндер бойынша оқу-дың білімдерінің қалыптасуы |
Оқушылардың ағымдағы үлгерімі, жұмыс дәптерлері, жұмыс бағдарламалары, Оқушылардың үлгерімі. |
Жекелей, пәндік
Жалпылама |
Сабаққа қатысу, оқушыларды тестілеу, мұғалімдермен әңгімелесу, жұмыс бағдарламаларын талдау |
Бірлестік жетекшілері |
Анықтама. |
Н А У Р Ы З |
|||||||
Мектеп құжаттарын бақылау |
Педагогтардың электрондық журналын рәсімдеуде талаптардың сақталуы бойынша іс-әрекетін тексеру Күнделік тексерісі |
Бақылау жұмысы мен сынақ бағаларының уақытында қойылуын тексеру |
Күнделік KZ журналдары |
Тақырыптық |
Журнал тексеру
|
Мектеп әкімшілігі |
Директор жанындағы кеңесте |
Білім мазмұнының мемлекеттік білім беру стандарты талаптарының орындалуын бақылау |
1.Химия пәнінің оқытылуы
2.Мектепалды даярлық тобының білім деңгейі |
Пән бойынша білім мазмұнындағы мемлекеттік білім беру стандарты талаптарының орындалу деңгейін бағалау Химия мұғалімдерінің оқыту-педагогикалық іс-әрекетін зерделеу Тәрбиеленушілердің білік дағдыларының қалыптасуы |
Оқушылардың ағымдағы үлгерімі, жұмыс дәптерлері, жұмыс бағдарламалары
Ағымдық үлгерімі. |
Жекелей
Тақырыптық пәндік |
Сабаққа қатысу, оқушыларды тестілеу, мұғалімдермен әңгімелесу, жұмыс бағдарламаларын талдау Сабаққа қатысу |
Мектеп әкімшілігі |
Анықтама. |
Қорытынды мемлекеттік аттестацияға дайындықты бақылау |
1.Оқушылардың Мемлекеттік қорытынды аттестаттауға дайындық деңгейі
2. «Үздік аттестат», «Алтын белгіге» үміткер оқушылардың құжаттарын рәсімдеу |
Аттестаттауға дайындық барысындағы оқушыардың проблемалық кездерін айқындап, оны жоюдың педагогикалық ұйымдастыру шараларын ойластыру |
9, 11-сынып оқушылары |
Бақылау-бағалау |
Диагностикалық жұмысты талдау, сабаққа қатысу |
Ахметова М.А. Дүйсенбай Г.А. |
Анықтама. |
Әдістемелік жұмысты бақылау |
1.Мектептік білім беруді жаңарту жағдайындағы кәсіби құзіреттілікті жоғарылату 2.Абай оқуының қорытындысы 3.Қалалық байқауларға қатысу (жеке жоспар бойынша) 4.АӘД,денешынықтыру пәндері апталығы қорытындысы |
Педагогтардың сайыстар мен шараларға қатысуының талдауы
Оқушылардың шығармашылғын,ізденімпаздығын дамыту Пән мұғалімдері шығармашылығының жетістігі |
Сайыстар мен шараларға қатысу
Сайысқа қатысушылар
Апталық жоспары |
Тақырыптық
Тақырыптық
Тақырыптық |
Әңгімелесу, қатысу мониторингі
Ақпарат
Қорытындылау
Қорытынды |
Ахметова М.А Шаяхметова Ж.Б ӘБ жетекшісі |
Хаттама |
С Ә У І Р |
|||||||
Мектеп құжаттарын бақылау |
Педагогтардың электрондық журналын рәсімдеуде талаптардың сақталуы бойынша іс-әрекетін тексеру Сабақ жоспарының тексерісі |
Бақылау жұмысы мен сынақ бағаларының уақытында қойылуын тексеру
Күнделікті сабақ жоспары тексерісінің қорытындысы. |
Күнделік KZ журналдары
Сабақ жоспары |
Тақырыптық
Тақырыптық |
Сынып журналдарын тексеру
Сабақ жоспарын тексеру |
Мектеп әкімшілігі |
Анықтама |
Қорытынды мемлекеттік аттестацияға дайындықты бақылау |
Оқушылардың Мемлекеттік қорытынды аттестаттауға дайындық деңгейі |
4,9,11-сынып түлектерінің ҰБТ, ББЖМ, дәстүрлі мемлекеттік аттестаттауға дайындық деңгейін бағалау |
4, 9,11-сынып оқушылары |
Бақылау-бағалау |
Диагностикалық жұмысты талдау, сабаққа қатысу |
Мектеп әкімшілігі |
Анықтама. |
Білім мазмұнының мемлекеттік білім беру стандарты талаптарының орындалуын бақылау |
1.1сынып оқушыларының пәндер бойынша негізгі білім-біліктілік дағдыларының қалыптасуы 2.Қабілеті төмен оқушылармен жұмыс барысы. 3.4,9сынып оқушыларының сабақтастық бойынша қорытындысы. |
Пән бойынша білім мазмұнындағы мемлекеттік білім беру стандарты талаптарының орындалу деңгейін бағалау Мұғалімдерінің оқыту-педагогикалық іс-әрекетін зерделеу Мұғалім жұмысының нәтижелілігі. Оқушылардың пәндер бойыншабілім-білік деңгейлерінің деңгейі
|
Оқушылардың ағымдағы үлгерімі, жұмыс дәптерлері, жұмыс бағдарламалары, бақылау жұмыстары Жұмыс дәптерлері,бақылау жұмыстары. Ағымдағы үлгерімі
|
Жекелей, пәндік
Тақырыптық
Тақырыптық |
Сабаққа қатысу, оқушыларды тестілеу, мұғаліммен әңгімелесу, жұмыс бағдарламаларын талдау Сабаққа қатысу.
|
Бірлестік жетекшілері
Пән мұғалімдері
Психолог Дүйсенбай Г.А |
Анықтама. |
ОТҮ ұйымдастыру жағдайын бақылау |
Кабинеттерде қауіпсіздік техникасын ұстануы толық жабдықталуы |
ҚТ нұсқаулығының болуы,уақытында және сапалы түрде ҚТ нұсқаулығын жүргізу |
Кабинет меңгерушілері |
Тақырыптық |
Кабинет жұмысын тексеру |
Мадиярова З.Ш |
Ақпараттық анықтама. |
Әдістемелік жұмысты бақылау |
Көркем еңбек және дене шынықтыру пәндерінің оқытылуы |
Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын дамытуға, білім беру деңгейін көтеруге және оқушылардың шығармашылығын дамытуға әсері |
ӘК жұмысы |
Тақырыптық |
Сабақтарға, сабақтан тыс іс-шараларға қатысу |
Мектеп әкімшілігі |
Ақпараттық анықтама |
1.ЖМБ мұғалімдерінің онкүндігі (математика, физика, информатика, химия, биология, география) 2.Мектепалды даярлық сыныптарының онкүндігі 3. Сынып жетекшілер онкүндігі |
Оқытудың білім беру, тәрбиелеу және дамыту функцияларын жүзеге асыру |
МӘБ |
Жалпымектептік |
Іс-шаралар |
МӘБ жетекшілері. Пән мұғалімдері |
Есеп. |
|
МАМЫР |
|||||||
Мектеп құжаттарын бақылау |
Педагогтардың электрондық журналын рәсімдеуде талаптардың сақталуы бойынша іс-әрекетін тексеру |
Күнделік тексерісі қорытындысы |
Күнделік KZ журналдары |
Тақырыптық |
Журналдарды тексеру |
Мадиярова З.Ш |
Анықтама. |
Оқушылардың оқу нәтижесі мониторингісі |
1. Оқушыларды жылдық оқыту қорытындысы бойынша аралық аттестация 2.Пед.ұжымның жетістігін бағалау |
Оқушылардың қсрытынды үлгерім талдауы.
Мұғалімдердің жыл бойғы еңбектену қорытындысын бағалау |
5-9 сынып
Бағалау жүйелілігі бойынша |
Бақылау-бағалау
Бақылау |
Мониторинг
|
Мектеп әкімшілігі |
Педагогикалық кеңес
|
Қорытынды мемлекеттік аттестацияға дайындықты бақылау |
Мемлекеттік бағдарламаны өту |
Пән мұғалімдерінің 9,11-сынып оқушыларымен оқу жоспары пәндері бойынша мемлекеттік бағдарламаны өтулеріне талдау |
9, 11- сыныптардың Күнделік KZ журналдары |
Жалпы |
Журналдарды тексеру |
Ахметова М.А Шаяхметова Ж.Б ӘБ жетекшісі |
Ақпараттық анықтама |
Әдістемелік жұмысты бақылау |
АӘТД және дене шынықтыру онкүндігі |
Оқытудың білім беру, тәрбиелеу және дамыту функцияларын жүзеге асыру |
МӘБ |
Жалпымектептік |
Іс-шаралар |
МӘБ жетекшілері. Пән мұғалімдері |
Есеп. |
МАУСЫМ |
|||||||
Мектеп құжаттарын бақылау |
|
Пән мұғалімдерінің оқу жоспары пәндері бойынша мемлекеттік бағдарламаны өтулеріне талдау |
5-11- сыныптардың Күнделік KZ журналдары |
|
Журналдарды тексеру |
Ахметова М.А Шаяхметова Ж.Б ӘБ жетекшісі |
Ақпараттық анықтама |
2. Сынып жетекшілерінің оқушылардың жеке іс қағаздарын жүргізу мен рәсімдеуде бірыңғай талаптарды сақтау бойынша іс-әрекеттерін тексеру |
Сынып жетекшілерінің оқушылардың жеке іс қағаздарымен жұмысты ұйымдастыру |
Жеке іс қағаздары |
Тақырыптық |
Жеке іс қағаздарын тексеру |
Іс жүргізуші, сынып жетекшілері |
Ақпараттық анықтама |
|
Мемлекеттік қорытынды аттестация |
|
9,11сынып оқушыларының оқу деңгейін талдау. Аттестаттарды мерзімді және дұрыс рәсімдеу |
Қорытынды аттестаттау нәтижесі, аттестаттар |
қорытынды |
Хаттамаларды, аттестат беруді тіркеу журналдарын талдау |
Ахметова М.А Шаяхметова Ж.Б ӘБ жетекшісі |
Ақпарат |
Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру |
|
Жоспарға сәйкес жұмысты ұйымдастыру |
Іс-шаралар |
Жоспарлы |
СОЕ ережелеріне сәйкес өтуі |
Мектеп әкімшілігі |
Есеп, әлеуметтік желіге есеп |
жетілдіру;
Әдістемелік жұмыстың бағыттары |
Мақсатты қойылым |
Түрлері мен әдістері |
Іс-шаралардың мазмұны |
Мерзімі |
Жауаптылар |
Жүзеге асыру |
1.Ұйымдастыру
|
2022-2023 оқу жылындағы қызметтің кезеңдері мен басым бағыттарын анықтау
|
Мәжіліс |
1. Әдістемелік қызметтің жұмыс жоспарын бекіту. 2. Тәлімгерлерді бекіту. 3. Пән онкүндіктерін бекіту 4. Педагог кадрлардың сапалық құрамын жинақтау |
Тамыз-қыркү-йек |
Шаяхметова Ж.Б. директордың орынбасары
|
Хаттама
Мәліметтер базасы |
Брошюралар, электронды нұсқа |
*Аттестаталатын педагогтердің портфолиосын жинақтау |
Жыл бойы
|
Аттестаталатын мұғалімдер |
Портфолио |
||
*ОПТ жинақтау және тарату |
жылына 2 рет |
Шаяхметова Ж.Б., пән мұғалімдері |
Жинақ |
|||
*Қалалық сараптау комиссиясына әзірлемелер дайындау, жылына 2 рет |
Қараша, ақпан |
Пән мұғалімдері |
Жинақ, әзірлемелер |
|||
*Мерзімді әдістемелік басылымдарға мақала, сабақ жоспарларын жіберу |
Жыл бойы |
Пән мұғалімдері |
Газет журналдар |
|||
*Сынып жетекшілерінің ОПТ |
сәуір |
Ашимова А.К. |
Жинақ |
|||
*Директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасарының ОПТ |
сәуір |
Мадиярова З.Ш. |
Жинақ |
|||
2. Ғылыми-әдістемелік қызмет |
1.Оқытудың жаңа технологиялары мен әдістері арқылы тәжірибелік деңгейін, білім сапасын арттыруға қол Жеткізу; 2. Аналитикалық қызмет нәтижелерін жүйелендіру |
|
*Мектеп әкімшілігінің ОПТ (ҒӘЖ жұмысы бойынша) |
19.04. 2023 дейін |
Шаяхметова Ж.Б. |
Жинақ |
*Түрлі байқау-сайыстардың, олимпиадалардың, ҒПК нәтижелерін талдау |
Жыл бойы |
Ахметова М.А., Шаяхметова Ж.Б. |
Мәліметтер базасы |
|||
|
|
|
*Қолданбалы курстарды, таңдау бойынша курстарды қалалық сараптау комиссиясында талдау |
Қараша, ақпан |
Пән мұғалімдері |
Сараптау кеңесінің шешімі |
|
|
Есеп |
Жетекші мектептердің жұмысы туралы: нәтижелері, жетістіктері, болашағы |
сәуір |
Сабитова А.Ж. |
Есеп |
ҚАЛАЛЫҚ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕҢЕС ОТЫРЫСЫНА қатысу |
||||||
|
|
Отырыс |
№ 3 ҚӘК отырысы Өзіндік білім көтеру (авторлық бағдарламалар, ОПТ) |
23.02.2023 |
Шаяхметова Ж.Б. |
Тәжірибе бөлісу |
КӘСІБИ ШЕБЕРЛІК БАЙҚАУЛАРЫНА ҚАТЫСУ |
||||||
|
|
Байқаулар |
«Үздік педагог» қалалық байқауы |
қазан |
Шаяхметова Ж.Б., Сулейменова К.Д. |
Электронды жүктеу |
|
|
|
«Үздік психолог» қалалық байқауы |
қазан |
Мадиярова Г.А., Дүйсенбай Г.А. |
құжаттары, портфолио |
|
|
|
«Үздік психолог» қалалық байқауы |
қазан |
Шаяхметова Ж.Б., Нұрғамит Г.М. |
құжаттары |
|
|
|
ҚР Тәуелсіздің күніне арналған сәндік-қолданбалы өнерінің қалалық көрмесі |
желтоқсан |
Ережепова Б.Б., Отарбаев Т.Ж. |
Қолөнер бұйымдары |
|
|
|
2022-2023 оқу жылындағы «Үздік тәлімгер және жас маман» |
ақпан |
Шаяхметова Ж.Б. |
құжаттары, портфолио |
|
|
|
«Үздік педагог-2023» қалалық байқауы (5-10 жыл) |
наурыз |
Шаяхметова Ж.Б. |
құжаттары, портфолио |
|
|
|
«Үздік жалпы білім беру мекемесі» қалалық байқауы |
сәуір |
мектеп әкімшілігі |
құжаттары |
|
|
|
Барлық деңгейдегі зияткерлік байқаулар, олимпиадалар, турнирлер |
жыл бойы |
Пән мұғалімдер |
Жетістіктер базасы |
|
|
|
«Оқушылардың бос уақыты» КМБ орындалуының шеңберіндегі іс-шаралар |
жеке жоспар бойынша |
Нигметова С.А. |
Сайыс нәтижесі |
|
|
|
«Рухани жаңғыру» бағдарламасының шеңберіндегі іс-шаралар, байқаулар |
жеке жоспар б/ша |
Мадиярова З.Ш. |
Әлеуметтік желілерде бөлісу, есеп |
|
|
|
Облыстық байқаулар: *Авторлық бағдарламалар |
сәуір-мамыр |
Пән мұғалімдері |
Жинақ, брошюра |
|
|
|
*Абай оқулары |
сәуір-мамыр |
Шабарова У.М. |
Сайыс нәтижесі |
|
|
|
*Махамбет оқулары |
сәуір-мамыр |
Шабарова У.М. |
Сайыс нәтижесі |
|
|
|
Педагогтердің кәсіби шеберлік жетістіктері рейтингісінің қорытындысы |
мамыр |
Шаяхметова Ж.Б. |
Есеп |
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ-МАТЕМАТИКАЛЫҚ БАҒЫТТАҒЫ ПӘНДЕР БОЙЫНША ҚАЛАЛЫҚ БАЙҚАУЛАР |
||||||
|
|
|
Физика,математика, информатика пәні мұғалімдерінің қалалық байқауы (олимпиадалық есептерді шешу) |
қыркүйек |
Ахметова М.А. |
Хаттама |
|
|
|
Биология пәнінен 9,10-сыныптарға арналған БЖБ, ТЖБ жинақтарының қалалық байқауы |
қараша |
Пән мұғалімдері |
Бұйрық |
|
|
|
Математика пәнінен 9,10-сыныптарға арналған БЖБ, ТЖБ жинақтарының қалалық байқауы |
қараша |
Пән мұғалімдері |
Бұйрық |
|
|
|
Физика пәнінен 9,10-сыныптарға арналған БЖБ, ТЖБ жинақтарының қалалық байқауы |
қараша |
Пән мұғалімдері |
Бұйрық |
|
|
|
География пәнінен 9,10-сыныптарға арналған БЖБ, ТЖБ жинақтарының қалалық байқауы |
қараша |
Пән мұғалімдері |
Бұйрық |
|
|
|
Химия пәнінен 9,10-сыныптарға арналған БЖБ, ТЖБ жинақтарының қалалық байқауы |
қараша |
Пән мұғалімдері |
Бұйрық |
|
|
|
«Жас математик ұстаз» математика пәні мұғалімдерінің қалалық байқауы |
желтоқсан |
Пән мұғалімдері |
Бұйрық |
|
|
|
«Үздік бейнесабақ» математика пәні мұғалімдерінің қалалық байқауы |
ақпан |
Пән мұғалімдері |
|
|
|
|
«Үздік бейнесабақ» биология пәні мұғалімдерінің қалалық байқауы |
сәуір |
Пән мұғалімдері |
Бұйрық |
|
|
|
Функционалдық сауаттылыққа есептерді шығару бойынша химия пәні мұғалімдерінің арасында қалалық олимпиада. |
сәуір |
Пән мұғалімдері |
Бұйрық |
|
|
|
«Үздік бейнесабақ» география пәні мұғалімдерінің қалалық байқауы |
сәуір |
Пән мұғалімдері |
Бұйрық |
2. Аттестаттау арқылы педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру |
1. Аттестаттаудың мақсаты туралы, аттестаттау комиссиясы қызметінің қағадалары туралы түсіндіру жұмыстары. 2. Өтініш мәтінін құру негізі болатын кәсіби қызметтің нәтижелілігінің өзіндік диагностикасы. |
Әңгімелесу |
3. Өтініш жазу 4. Сауалнама толтыру 5. Жеке шығармашылық жоспарды құру бойынша ұсыныстар. 1. Біліктілік санатқа мұғалімдерді аттестаттау туралы бұйрықпен таныстыру. 2. Аттестаттау комисссиясының құрамы туралы бұйрықпен таныстыру |
Қазан |
Шаяхметова Ж.Б. директордың орынбасары |
Мәліметтер базасын жинақтау |
|
||||||
*Аттестаттаудан өтетін педагогтардың шығармашылық жұмысы (жеке жоспар бойынша) |
ақпан |
Пән мұғалімдері |
Презентация |
|||
3.Оқытудың бейімделу жүйесінде білім беру құндылықтарын қалыптастыру |
Педагогикалық қызметте сабақтарда білімберу құндылықтарын қалыптастыру мәселесі бойынша стратегиялар мен тәсілдерді әзірлеу |
Педагогикалық оқу |
1. Сабақтарда қолданатын педагогикалық технологияларға талдау. 2. Сабақтарда бейімдеп оқыту жүйесін қалыптастыру мәселесі бойынша ұсыныстар (тәсілдері, қолданылуы, мүмкіндігі) |
Үнемі |
Шаяхметова Ж.Б. директордың орынбасары |
Сабаққа қатысу |
4. Жаңа технологияларды оқу үрдісіне енгізу |
Жаңа технологиялар бойынша курстан өту |
Мұғалімдердің есебі |
1. Қазіргі заман педагогикалық технологиялар бойынша мәліметтер банкісін құру. 2. Қазіргі заман педагогикалық технологияларды зерттеу бойынша теориялық семинарлар, педагогикалық оқулар өткізу. 3. Білім беру-жаңашылдық үрдістің жағдайына диагностикалық зерттеу жүргізу.
|
Жоспарға сай |
Шаяхметова Ж.Б. директордың орынбасары |
Куәлік |
5. Шығармашылық топтың жұмысы |
1. Жаңа технологиялар мен олардың элементтерінің нәтижелі бейімделуіне жағдайлар әзірлеу. |
Әдістемелік күн: «Мұғалімнің шығармашы-лық зертханасы» |
1. Жаңа технологиялар бойынша әдістемелік ұсыныстар әзірлеу. 2. Білім беру үрдісін жетілдіру жүйесінде болашақ бағыттарды айқындау
|
Қаңтар |
Шаяхметова Ж.Б. директордың орынбасары |
Хаттама |
6. Жұмыстың ұжымдық түрлері және оқытудың белсенді әдістері |
1. Оқушылардың жеке ерекшеліктері мен олармен қарым-қатынасқа бағдар жасау 2. Оқыту үрдісінде баланың жеке ерекшеліктерін есепке алу. 3. Әр оқушыны дамыту үшін психолого-педагогикалық жағдайлар жасау |
Әдістемелік семинар |
1. Өзара сабаққа қатысу 2. Оқытудың белсенді тәсілдерін қолдану 3. Оқушылардың топтық қарым-қатынас жасауын ұйымдастыру |
Ақпан |
Шаяхметова Ж.Б. директордың орынбасары, оқытудың белсенді тәсілдерін қолданатын мұғалімдер |
Хаттама |
7. Әдістемелік жұмыстың сапасы мен ұйымдастырудың нәтижелілігі |
Әдістемелік апталықтарды ұйымдастырудың материалдарын зерттеу |
Әдістемелік бірлестік жетекшілерінің отырысы |
1. Пән онкүндіктерін дайындау және өткізу
|
Жыл бойы |
Шаяхметова Ж.Б. директордың орынбасары, әдістемелік бірлестік жетекшілері |
Хаттама |
8. Мектептің әдістемелік тақырыбын жүзеге асыру бойынша педагогикалық ұжымның жұмысына талдау |
1. Жаңа оқу жылында шешуді қажет ететін мәселелерді айқындау. 2. Жаңа оқу жылындағы жұмыс үшін ұсынылатын тақырыптар |
Сараптау бағасы |
1. Оқу қызметі нәтижелілігінің диагностикасына талдау. 2. Педагогтардың әдістемелік қиындықтарының мониторингі 3. Ашық баяндаманы жинақтап шығару |
Мамыр |
Шаяхметова Ж.Б. директордың орынбасары, ӘБ жетекшілері |
Хаттама
Ашық баяндама |
ҒӘЖ бойынша басшының орынбасары Шаяхметова Ж.Б.
2022-2023 оқу жылына арналған ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КЕҢЕСТІҢ жұмыс жоспары
ТАМЫЗ |
ҚАРАША |
ҚАҢТАР |
НАУРЫЗ |
МАМЫР |
МАУСЫМ |
1.Педагогикалық кеңестің хатшысын сайлау. 2.Мектептің 2021-2022 оқу жылындағы оқу-тәрбие жұмысының қорытындысын талдау – Ахметова М.А., Сүлейменова Қ.Д. 3.2022-2023 оқу жылына арналған әдістемелік нұсқау хатты талдау - Шаяхметова Ж.Б. 4.Мектептің 2022-2023оқу жылына арналған жұмыс жоспарын бекіту - директордың орынбасарлары 5. «Мектепке жол» акциясы туралы – Ашимова А.К.. 6.Жылдық жүктемелер туралы – Айтжанова А.С. 7. Сыбайлас жемқорлық туралы – Айтжанова А.С. 8.Оқулықтар мен оқу-әдістемелік құралдармен қамтамасыз ету мәселелері туралы – Сагадиева Д.К. 9.Әр түрлі мәселелер. |
1. №1 педагогикалық кеңестегі шешімнің орындалуы туралы 2. Оқу-тәрбие жұмысы бойынша І тоқсанның қорытындысы. Ахметова М.А.., Сүлейменова Қ.Д. 3. Ерекше білім беруді қажет ететін балаларға қолдау көрсету. Хумар А. 4. Сабақты жоспарлау (іс-тәжірибеден) Табатаева А.К., Саитова А.К. 5. «Педагог» кәсіптік стандарты туралы Шаяхметова Ж.Б. 6. «Алтын белгі» және «Үздік аттестатқа» үміткерлердің құжаттары туралы. Ахметова М.А. 7. TIMSS, PIZA, ОБЖМ (МОДО) дайындау жұмыстары Дүйсенбай Г.А. 8.Қауіпсіздік ережелері туралы Алибаев М.С. Әр түрлі мәселелер. |
1. №2 педагогикалық кеңестегі шешімнің орындалуы туралы 2. Бала бойындағы агрессия және оның алдын алу тәсілдері Мадиярова З.Ш. Мустафаева Д.А. Дүйсенбай Г.А. Зылгарина Г.К. 3.Өзін-өзі басқару – саналы азамат қалыптастырудың негізі (мектеп парламентінің жұмысы бойынша) Нигметова С.А. 4. Оқу-тәрбие жұмысы бойынша І жарты жылдықтың қорытындысы. Ахметова М.А., Сүлейменова Қ.Д. 5. «Алтын белгі» және «Үздік аттестатқа» үміткерлердің құжаттары туралы. Ахметова М.А. 6. Әр түрлі мәселелер.
|
1. №3 педагогикалық кеңестегі шешімнің орындалуы туралы 2. Оқу-тәрбие жұмысы бойынша ІІІ тоқсанның қорытындысы. Ахметова М.А., Сүлейменова Қ.Д. 3. Lesson Study - оқыту мен оқу үдерісінде сапалы білім берудің көзі а) Бастауыш сыныптар бойынша ұйымдастыру тобы. б) Ортаңғы буын бойынша ұйымдастыру тобы. 4. Қалыптастырушы бағалау – табысқа жету баспалдығы. Абишева А.К. Нығмет М. Нұрғамит Г.М. 5. Әр түрлі мәселелер.
|
1. №4 педагогикалық кеңестегі шешімнің орындалуы туралы 2. Қорытынды аттестаттау мен келесі сыныпқа көшіру туралы. Ахметова М.А. 3.Оқушылардың жазғы еңбегі мен демалысын ұйымдастыру. Мадиярова З.Ш. 4. Әр түрлі мәселелер.
|
1.№5 педагогикалық кеңестегі шешімнің орындалуы туралы 2. 2022-2023 оқу жылын қорытындылау. Айтжанова А.С. 3. Мемлекеттік емтихандар мен қорытынды аттестаттау қорытындылары. Ахметова М.А. 4. «ЖАЗ – 2023» Мадиярова З.Ш. Ашимова А.К.
|
Мектеп әкімшілігінің сабақтарға қатысу кестесі
№ |
Пән |
Пән мұғалімінің аты - жөні |
Сынып |
Қатысу мақсаты |
Мерзімі |
Жауапты |
1 |
Математика |
Аскарова А.К. |
5 |
Оқушылардың бейімделуі |
қыркүйек |
Ахметова М.А. |
2 |
Қазақстан тарихы |
Айтжанова А.С. |
5 |
Оқушылардың бейімделуі |
қыркүйек |
Шаяхметова Ж.Б. |
3 |
Қазақ тілі |
Сарбиева Ж.К. |
5 |
Оқушылардың бейімделуі |
қыркүйек |
Шаяхметова Ж.Б. |
4 |
Ағылшын тілі |
Жусипова Г.Ж. |
5 |
Оқушылардың бейімделуі |
қыркүйек |
Айтжанова А.С |
5 |
Информатика |
Қайролла Ж.А., Ныгмет М. |
1-8 |
Әдістемелік көмек көрсету |
қыркүйек |
Айтжанова А.С., Ахметова М.А., Дүйсенбай Г.А., Сулейменова К.Д. |
6 |
Мектепалды даярлық |
Аскарбекова Г.У., Утегенова Г.С. |
0 |
Әдістемелік көмек көрсету |
қыркүйек |
Сулейменова К.Д. |
7 |
Үйде оқыту |
Аскарова А.К., Шабарова У.М. |
5,11 |
Үйде оқытудың ұйымдастырылуын бақылау |
қазан |
Дүйсенбай Г.А. |
8 |
Қазақ тілі мен |
Қазақ тілі мен ағылшын пән мұғалімдері |
1-11 |
қазақ тілі мен ағылшын тілі пәндерін оқытудың жай-күйін бақылау |
қазан |
Айтжанова А.С., Дүйсенбай Г.А., Шаяхметова Ж.Б., Сулейменова К.Д. |
9 |
Гуманитарлық цикл пәндер апталығы |
Тіл пән мұғалімдері |
5-11 |
Гуманитарлық цикл пәндерінің апталығының аясында ашық сабақтарға қатысу |
қазан |
Шаяхметова Ж.Б. Сулейменова К.Д. Ахметова М.А., Мадиярова З.Ш. |
10 |
Аттестатталатын мұғалімдердің сабақтарына қатысу |
Аттестатталатын мұғалімдер |
0-11 |
Сабақтың әдіс -тәсілдерін тиімді пайдалануын бақылау |
қазан |
Шаяхметова Ж.Б. Сулейменова К.Д. Ахметова М.А., Мадиярова З.Ш. |
11 |
Қазақстан тарихын |
Арапов С.О., Кожахметова Н.Т., Зейнуллина А.Б. |
5,8,9,11 |
5-ші, 8-ші, 9-шы, 11-ші сыныптарға Қазақстан тарихын оқытудың жай-күйін бақылау |
қараша |
Айтжанова А.С., Дүйсенбай Г.А., Шаяхметова Ж.Б. |
12 |
Ағылшын тілі |
Примова А.У., Мирзахметова Ж.С., Урганжбаева Ж.Ж. |
5-11 |
Әдістемелік көмек көрсету |
қараша |
Айтжанова А.С., Дүйсенбай Г.А., Шаяхметова Ж.Б. |
|
Информатика |
Қайролла Ж.А., Ныгмет М. |
9,10,11 |
9-шы, 10-шы, 11-ші сыныптарға информатика пәнін оқытудың жай-күйін бақылау |
қараша |
Айтжанова А.С., Ахметова М.А., Дүйсенбай Г.А., |
13 |
Тарих пәні апталығы |
Арапов С.О., Кожахметова Н.Т., Зейнуллина А.Б. |
5-11 |
Тарих пәнінің апталығы аясында ашық сабақтарға қатысу |
Қараша-желтоқсан |
Айтжанова А.С., Дүйсенбай Г.А., Шаяхметова Ж.Б. |
14 |
География |
Махметова З.М. |
8-11 |
Әдістемелік көмек көрсету |
желтоқсан |
Айтжанова А.С., Дүйсенбай Г.А., Шаяхметова Ж.Б. |
15 |
Биология |
Молдахметова Г.Б., Кожамжарова А.Б. |
10-11 |
10-шы, 11-ші сыныптарға биология пәнін оқытудың жай-күйі |
желтоқсан |
Шаяхметова Ж.Б., Ахметова М.А. |
16 |
Математика |
Аскарова А.К. Нұрғамит Г.М., Сагинова Л.С. |
3,5,10 |
3-ші, 5-ші,10-шы сыныптарға математика пәнін оқытудың жай-күйін бақылау |
қаңтар |
Айтжанова А.С., Ахметова М.А., Дүйсенбай Г.А., |
17 |
Физика |
Жапарова Б.А. |
8-11 |
8-ші, 9-шы, 11-ші сыныптарға физика оқытудың жай-күйін бақылау |
қаңтар |
Ахметова М.А., Дүйсенбай Г.А. |
18 |
Аттестатталатын мұғалімдердің сабақтарына қатысу |
Аттестатталатын мұғалімдер |
0-11 |
Сабақтың әдіс -тәсілдерін тиімді пайдалануын бақылау |
қаңтар |
Шаяхметова Ж.Б. Сулейменова К.Д. Ахметова М.А., Мадиярова З.Ш. |
19 |
Орыс тілі мен әдебиеті |
Кузербаева Г.И., Примбетова М.К., Орманова Р.Б., Тукенова А.Х. |
7-9 |
Орыс тілі мен әдебиетін оқытудың жай-күйін бақылау |
ақпан |
Айтжанова А.С., Дүйсенбай Г.А., Шаяхметова Ж.Б. |
20 |
Бастауыш сыныптар |
Амаркулова О.Ж., Табатаева А.К., Тулеген С.Ж., Байборанова А.Д., Ашимова А.К., Мусенова А.Р. |
2,3 |
2,3-ші сыныптарының оқыту сапасын бақылау |
ақпан |
Айтжанова А.С., Шаяхметова Ж.Б., Сулейменова К.Д. |
21 |
Химия |
Иманова А.У. |
10-11 |
10-11 сыныптардағы химия пәнінің жәй күйін бақылау |
наурыз |
Шаяхметова Ж.Б., Ахметова М.А. |
22 |
Көркем еңбек |
Ережепова Б.Б., Отарбаев Т.Ж. |
10-11 |
8-ші, 9-шы сыныптарға көркем еңбек пәнін оқытудың жай-күйі |
сәуір |
Шаяхметова Ж.Б., Ахметова М.А., Дүйсенбай Г.А. |
23 |
Эстеткалық, Жаратылыстану-математикалық циклдары ӘБ онкүндігі |
Дене шынықтыру, көркем еңбек, музыка, математика, физика, биология, химия, география, информатика пәндерінің мұғалімдері |
5-11 |
Эстеткалық, Жаратылыстану-математикалық пәндер апталығының аясында ашық сабақтарға қатысу |
сәуір |
Айтжанова А.С., Дүйсенбай Г.А., Шаяхметова Ж.Б., Сулейменова К.Д., Ахметова М.А., Мадиярова З.Ш. |
24 |
1-ші сыныптар |
Сабитова А.Ж., Сулейменова К.Д., Ризабек М. |
1 |
1-ші сынып оқушыларын МЖМБС-ті іске асыру жағдайында мектептің 1-ші деңгейінде оқуға бейімдеу тақырыптық бақылау |
мамыр |
Сулейменова К.Д. |
Басшының ҒӘЖ орынбасары Ж.Шаяхметова